facebook

Nová viacpruhová smerovo rozdelená rýchlostná cesta začína na existujúcej ceste I/51 východne od Lehoty, pokračuje južne od Nitry a pripája sa na I/51 východne od Nitry (približná dĺžka 12,6 km).

Nová mimoúrovňová križovatka Lehota východne od Lehoty, ktorá určuje začiatok tohto úseku a pripája sa na I/51.

Nová mimoúrovňová križovatka Čermáň južne od Nitry, na ktorú sa pripája II/562

Nové stredisko správy a údržby rýchlostnej cesty (SSÚR Selenec) východne od Nitry a juhozápadne od novej križovatky Selenec

Rôzne nové cesty II. a III. triedy a ostatné cesty na pripojenie prerušených alebo preložených častí existujúcich ciest.

Rôzne odvodňovacie zariadenia, vegetačné úpravy a opatrenia na ochranu životného prostredia

Rôzne dopravné značenia a osvetlenie

Rôzne mosty, podchody, priepusty atď. vrátne tých, ktoré sa nachádzajú v dotyku s existujúcou železnicou, cestami, riekami, vodnými tokmi a odvodňovacími zariadeniami.

Uzávierka

Uzávierka v čase od 24.04.2018 00:00 do 24.04.2018 02:00 v lokalite 43.4km do 44.3 km smer Východ BB.

(dostávať ako RSS) (dostávať emailom)

Inštitút finančnej politiky (IFP)

Inštitút finančnej politiky (IFP) na Ministerstve financií SR vypracoval prípadovú štúdiu, v ktorej skúmal efekt výstavby diaľnic a rýchlostných ciest na nezamestnanosť. Štúdia potvrdzuje, že kompletizácie R1 o úsek PR1BINA spôsobila nielen zníženú mieru nezamestnanosti v Nitrianskom regióne, ale zároveň sa zvýšil aj záujem o cestovný ruch. Celú štúdiu IFP si môžete prečítať tu:

Zrdoj: Inštitút finančnej politiky

(dostávať emailom)